LT EN RU
Išskirtiniai objektai / 2015 m.

Išskirtiniai objektai 2015 m.

2015 metais „Panevėžio kelių“ bendrovė tęsia darbus valstybinės reikšmės kelyje Kaunas–Zarasai–Daugpilis. Projekto „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas“, sutartis Nr. 1“ rangos darbai atliekami vadovaujantis 2013 metų gruodžio mėnesio sutartimi su LAKD. Projektas apima kelio rekonstrukciją ruožuose, kurių bendras ilgis –beveik 19 kilometrų.

Iki 2014 metų pabaigos atlikti visi projekte numatyti darbai atkarpoje nuo Zarasų iki Latvijos sienos, 2,6 kilometro ilgio ruože.  Pagrindiniame 16 kilometrų ilgio kelio ruože, nuo 163,0 iki 179,0 kilometro, besiribojančiame su Zarasų miestu iš kitos pusės, baigti visi numatyti darbai kelio atkarpose, kurių bendras ilgis siekia 12 kilometrų. Į 2015 metus persikėlė dešimtadalis viso projekto darbų. Visus šiame projekte numatytus darbus tikimasi baigti iki liepos.  

***

2015 metais tęsiami „Rail Baltica“ geležinkelio statybos darbai, kur AB „Panevėžio keliai“ atlieka esamos geležinkelio vėžės rekonstrukciją ir europinės geležinkelio vėžės statybos darbus. Bendrovė įgyvendino didžiąją dalį geležinkelio tiesimo darbų dviejuose iš visų Lietuvoje vykdomo projekto etapų nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Kauno. Europinės vėžės statybos ir rusiškosios vėžės rekonstrukcijos darbai atliekami pagal dvi sutartis su „Lietuvos geležinkeliais“.

Atkarpose Marijampolė–Kazlų Rūda ir Mauručiai–Jiesia bendrovė įsipareigojo nutiesti ES standartus atitinkančią 1435 mm pločio vėžę ir rekonstruoti esamą 1520 mm pločio (rusiško standarto) geležinkelio liniją.

Vadovaujantis sutartimi dėl geležinkelio linijos Kazlų Rūda–Lietuvos ir Lenkijos valstybių siena geležinkelio ruožo Kazlų Rūda–Marijampolė (I statinys) rekonstrukcijos, rekonstruota 25,87 kilometro vadinamosios rusiškosios (1520 mm) vėžės geležinkelio ir naujai paklota 24,15 kilometro europinės (1435 mm) vėžės geležinkelio. Projekto vykdymo metu rekonstruoti du tiltai, 17 pralaidų, 9 pervažos bei trys stotys: Marijampolės, Vinčų ir Kazlų Rūdos.

Antroji europinės vėžės geležinkelio statybos sutartis su AB „Lietuvos geležinkeliai“ apima geležinkelio ruožo Marijampolė–Kazlų Rūda–Kaunas atkarpos Mauručiai–Jiesia rekonstrukciją (III statinys).  „Panevėžio kelių“ bendrovė rekonstravo 7,643 kilometro senosios rusiškosios vėžės (1520 mm) ir naujai paklojo 10,638 kilometro naujo europinės vėžės (1435 mm) kelio. Šio projekto vykdymo metu rekonstruoti 4 tiltai, 8 pralaidos, pervaža ir Jiesios geležinkelio stotis su dviem peronais.

 „Rail Baltica“ I statinyje AB „Panevėžio keliai“ darbus baigia gegužės 29 dieną, lieka tik papildomi kabelių iškėlimo darbai, kurie nebuvo numatyti techniniame projekte. Sutartyje numatytus III statinio darbus bendrovė baigia 2015 metų birželio mėnesį, o papildomos atraminės sienutės Jiesios geležinkelio stotyje statyba, kuri pirminiame projekte numatyta nebuvo, gali užtrukti iki liepos pabaigos.

***

 

2015 metų balandį „Panevėžio keliai“ pradėjo rekonstrukcijos darbus tarptautinėje magistralėje „Via Baltica“: magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai atkarpoje nuo 8,32 iki 23,36 kilometro.

Rekonstruojamas 15,04 kilometro ilgio ruožas driekiasi Panevėžio rajono Ramygalos seniūnijos žemėmis, nuo Šilaičių kapinių iki Ramygalos miestelio ribos. Palei kelią išsidėstę kaimai: Šilaičiai, Barklainiai II, Uliūnai, Dumlaukiai, Barklainiai I, Rimaisai, Masiokai. Ši atkarpa – trasos „Via Baltica“ dalis, taip pat priklausanti ir transeuropiniam TEN–T kelių tinklui.

Rekonstrukcija vykdoma kelio sklypo ribose. Siekiama modernizuoti šį eismo saugumo prasme sudėtingą kelio ruožą, kad jis atitiktų ES kelių infrastruktūros plėtros reikalavimus, užtikrintų saugų susisiekimą. Eismo intensyvumas šioje „Via Baltica“ trasos dalyje siekia beveik 7 tūkst. automobilių per parą. Trečdalį jų sudaro sunkusis transportas. Kelio paskirtis – tranzitinė, tačiau prie jo nėra jungiamųjų kelių, taigi tas pats kelias atlieka tiek tranzitinio, tiek skirstomojo kelio, tiek privažiuojamojo kelio funkciją.

Darbai atliekami vadovaujantis 2015 metų kovo 24 dieną pasirašyta sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Projektas – „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas“. Sutartyje numatyta darbų pabaiga – 2016 metų sausio 24 diena.

***

Vadovaujantis 2014-12-01 įsigaliojusia sutartimi su LAKD, 2015 metais pradėti valstybinės  reikšmės magistralinio kelio A17 – Panevėžio aplinkkelis – dangos taisymo darbai 22,249  kilometro atkarpoje. Projektas apima susidėvėjusios asfalto dangos frezavimo, dangos atnaujinimo asfalto mišiniu darbus, taip pat dalinį kelio paviršiaus apdaro įrengimą daugiau kaip 22 kilometrų ruože.

***

2015-02- 25 pasirašyta sutartis su VAS „Latvijas Valsts celi“ dėl kelio P76 Aizkraule–Jekabpils atkarpos periodinės priežiūros darbų.

***

2015 metų kovą su LAKD pasirašyta sutartis dėl projekto „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2“ darbų.

Šio projekto darbai apima valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys apie 72,18 kilometro (šalia Žemaitkiemio miestelio) jungiamųjų kelių abiejose kelio pusėse įrengimą ir pėsčiųjų viaduko 72,084 kilometro statybą. Taip pat bus atliekami magistralinio kelio A2 atskirų kelio ruožų dangos rekonstravimo projektavimo ir statybos darbai.

Kitas šio projekto objektas – Pasvalio rajone. Ten vykdoma valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 38,7 kilometro sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas rekonstrukcija į žiedinę.

***

Paviršiaus apdarą 2015 metais „Panevėžio keliai“ rengia trijuose regionuose. 2015 metų kovą pasirašytos trys sutartys dėl valstybinės reikšmės automobilių kelių asfalto dangų paprastojo remonto – paviršiaus apdaro įrengimo. Panevėžio regione bendrovė remontuoja kelio atkarpas, kurių bendras ilgis 20,54 kilometro.

Paviršiaus apdaras Utenos regione įrengiamas vadovaujantis 2015 metų kovo 20 dienos sutartimi su LAKD. Paprastojo remonto darbai atliekami kelių ruožuose, kurių bendras ilgis – 23,67 kilometro. 

Šiaulių regione kelio paviršiaus apdaras rengiamas kelio Pakruojis–Linkuva atkarpoje nuo 11,950 iki 14,910 kilometro ir kelio Joniškis–Žeimelis–Pasvalys (Noreikiai) pusės kilometro ruože, nuo 35,490 iki 35,990 kilometro.

***

2015 metais atliekami tilto per Šventąją valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 179 Dusetos–Degučiai–Dūkštas 20,13 kilometre rekonstravimo darbai. Tvarkomos tilto atramos, naujai įrengiamos tilto perdanga ir pakloto konstrukcijos. Darbai atliekami dviem etapais, nenutraukiant, o tik ribojant transporto eismą.

Pagal sutartį su LAKD, „Panevėžio keliai“ 2015 metais taip pat rekonstruoja tiltą per Petešą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A15 Vilnius–Lyda 15,68 kilometre. Projekto vykdymo metu tvarkomos tilto atramos, keičiama perdanga ir paklotas.

***

2015 metais Latvijoje, vadovaujantis sutartimi su VAS „Latvijas Valsts celi“, pradėti Laucesės tilto, esančio valstybinio kelio A13 Rusijos siena–Rezeknė–Lietuvos siena 163,40 kilometre,  rekonstrukcijos darbai.

***

2015 metų gegužę su LAKD pasirašyta sutartis dėl kelio A10 Panevėžys‒Pasvalys‒Ryga paprastojo  remonto darbų. Projekto vykdymo metu bus šalinamos provėžos kelio ruože, kurio ilgis – per 27 kilometrus.

***

2015 metų birželio 4 d. pasirašyta sutartis su LAKD dėl projekto „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas-Zarasai-Daugpilis) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Sutartis Nr. 2“ darbų. Darbai apima kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 142,00 iki 150,10 km dangos, melioracijos įrenginių, inžinerinių tinklų rekonstravimą, autobusų stotelių, pėsčiųjų dviračių takų, apšvietimo tinklų įrengimą, aplinkosauginių priemonių įdiegimą. Darbų trukmė – 9 mėnesiai. Sutarties kaina su PVM – 12,714 mln. Eurų. 

2017 m.
2016 m.
2015 m.
2014 m.
2013 m.
2012 m.
2011 m.
2010 m.
2009 m.
2008 m.
2007 m.
2006 m.
2005 m.
2004 m.
2003 m.
2002 m.
2001 m.
2000 m.
Į viršų